Oldalak

2012. augusztus 16.

Chaaaaarlieeee!!!!!

Korábban már volt szó TeCső-ikonokról (lsd. itt), de most itt egy másik. Én is mástól hallottam, másnál láttam ezt a videót és további részeit, de úgy érzem nektek is jogotok van ahhoz, hogy röhögjetek egy óriásit, vagy idegességből kidobjátok a számítógépeteket az ablakon. Ezt majd döntsétek el ti magatok.

Mindenki hallott már unikornisokról. De ilyet ritkán látott róla, nézzétek meg a Charlie, az unikornist! (Nem vagyok annyira szigorú, de ne lopjátok le, inkább toborozzatok ide embereket!)


CSAK ERŐS IDEGZETŰEKNEK!
meg egy kis csúnya beszéd is van benne... :(


Irány a cukorhegy! (magyar szinkronnal)

Mielőtt továbbmennénk a következőhöz (ha még bírjátok), el kell mondanom, hogy nekem a kedvenc jelenetem az, amikor a hídon vannak és a lila unikornis négyszer megszólítja Charlie-t, aki idegesen szól vissza, s a lila kijelenti: egy hídon vannak. Ehhez hasonló az a Family Guy-os jelenet, amikor Stewie szereti Lois-t (lsd. itt).

A következő részek videóját csak linkesen engedi berakni. Bocsi.


Hóemberes: itt
:-DDDDD

Amulettes-banános: itt 
a legvége a legjobb, mikor... nézd meg, ha bírod...

Szlemvics: itt
akció!!!

Menyétes: itt
ne beszélj a menyéttel!!!


CHARLIE!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése