Oldalak

2012. november 24.

Könyvajánló: Darth Vader és fia


   A Darth Vader és fia című regényt (mert így vagyon kategorizálva) 3 perc alatt olvastam el az egyik nagy könyvesboltban (női név...). Megláttam, s mondom magamban: Ez meg mi a fene? - bár azért nem így beszélek magamban, de azt nem írom le. Leveszem, kinyitom, aha!, jövök rá ekkor, hogy ez egy kis könyv, ilyen képesféle, szöveggel. Elolvastam mind a 64 oldalt, nem mintha sok szöveg lett volna benne, de megtettem. Nagyon aranyos és vicces volt. Persze nincs Star Wars-os valóságalapja, mert Luke jó, Darth Vader pedig a rossz oldalon, a sötét oldalon áll, de itt mégis úgy van, mintha Luke lenne a kisfiú, aki mindent akar apucitól, szereti a jókat, de a Sötét Nagyúr mindig a sötét oldal felé akarja húzni. Igazából apa-fia kapcsolatokról szól, de komolyan szuper egy könyv, s csak ajánlani tudom, akár megvételre, vagy csak arra, hogy 3-6 perc alatt elolvasd a boltban. Kedves, aranyos, s lehet hogy meg is bírnám venni, s ha unatkozom, előveszem, de az ára 2.490 Ft, ezért ezt az ötletet elvetettem. Mindegy, röviden: ajánlom... (Kivéve a hejj-hujj, ejnye-bejnye, irgum-burgum totál csak a STAR WARS fanoknak, akik leszcsillagroznák ezt a könyvet, mert nekik csak a Star Wars 1. trilógia A film... :D)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése