Oldalak

2012. november 3.

M.A.Z. Filmajánló: 007 - Skyfall



   007. Aki erről nem jön rá, hogy kire gondolok, akkor még nem hallott (????) sose James Bond-ról, az MI6 híres titkos ügynökéről. Én nem sok James Bond-filmet láttam, azok is vagy Pierce Brosnan vagy Daniel Craig főszereplésével hódították meg a világot, de azok jók voltak, de a Skyfall, az valami istenállat!!!

Megérdemel egy ekkora képet így az elejére... :-D

Statisztikai bla-bla:
- 143 perces brit-amerikai akciófilm, melyet a bejegyzés megírása előtt egy héttel mutattak be (körülbelül), s sikeres lett, hamar. Olyan színészekkel, mint James Bond, Judi Dench vagy Ralph Fiennes.

Rövid sztori:
   M-et sötét múltja kísérti, Bondnak pedig bizonyítania kell felé tanúsított hűségét. Az MI6 titkosszolgálat bajban van, 007-nek fel kell kutatnia és el kell pusztítania a fenyegető veszélyt - bármi áron.



Sztori (bővített változat) és vélemény:
   Egy ilyen rövid ismertető után, beszélek róla én is egy keveset. Kisebb feszültséggel kezdődik a film, mely M és Bond között van, de titkos (nagyon titkos) szeretetük miatt hamar megbékülnek, persze bocsánatot senki nem kér. Ekkor kell felkutatnia egy gyilkost, aki ellopott egy listát, tele MI6 ügynökök adataival. Beutazza Sanghaj-t, Isztambult, Makaót, Londont, Japán egy elhagyatott szigetét, de végül fény derül, ki is a gonosz, s mik a terve, s kivel. Van benne humor, szeretet, szerelem, Bond-lány, halál, akció!!! Én angolul, magyar felirattal néztem, mert a moziban csak az volt. Alatta nagyon jó zene Adele-től ugyanúgy Skyfall címmel. De mi is az a Skyfall, nem akarom elárulni, inkább ösztönzöm az embereket eme remek film megnézésére. Ami miatt csalódott voltam, az az, hogy meghal a legvégén a kedvenc szereplőm, de átveszi a helyét egy másik nagyon jó brit színész. Igazi brit film a Tube-bal, Londonnal, angol humorral meg minden más remek jelenettel. Nézd meg!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése