Oldalak

2013. május 8.

Térkép a javából

   Földrajzi vagy történelmi térképek, országokról, megyékről, településszerkezetekről, kontinensekről, netán csatákról, kultúráról szóló térképek helyett egyre jobban átvették a szerepet a statisztikai térképek, mint a GDP-sek, a közvélemény-kutatás adatait mutató térképek... Ezzel még nincs is gond, bár a következővel sincs, főleg hazánkra nézve. Megjelent a World Map of the Penis Size Worldwide, azaz a Világ Péniszméret térképe, hogy szépen fogalmazzak. Mielőtt bárki esetlegesen leszólna, hogy Úristen, te ilyeneket nézegetsz? Nem, nem nézegetem, csak facebook-on kezdett el elterjedni a magyar oldalak körében, s most már gondoltam belenézek, mit is rejteget az a főcím, hogy Végre valamiben jók vagyunk..., és belenéztem s elém tárult ez a térkép, s mielőtt bárki bármi rosszat gondolna, hinne, nincs egy kép se, ami nem kulturális tartalmat mutatna. 9.-ek vagyunk, nekünk van... na jó, értitek. Csak úgy gondoltam, szóval azért osztottam meg veletek, hátha elönt titeket is büszkeség...

Kattints IDE és nézd meg a többi országot is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése