Oldalak

2013. február 25.

And the Oscar goes to... (85.)


And the Oscar goes to...


Hát Seth Macfarlane nem kímélte a sztárokat...
   Egy évvel ezelőtt ugyanezzel a címmel jelent meg a M.A.Z. asszem 3. vagy 4. bekezdése, csak akkor még a 84. díjátadó eseményei előtti időtartamot foglaltam össze: azaz gondolkodtam, vajon ki kap aranyszobrocskát? Aztán rájöttem, de igazából a Némafilmes c. filmet azóta sem láttam. Most viszont már a 85. díjátadó után nyilatkozom, vélekedem...
  Hát totálisan mások a M.A.Z. és az Oscar kategóriái, valamint a vélekedések is, de azért itt is (egyhangú igaz, de) születtek jó eredmények. Ilyen például a legjobb színész kategória nyertese: Daniel Day-Lewis (Lincoln), vagy a legjobb női mellékszereplő: Anne Hathaway (A nyomorultak), de még sok más jó van.
A már asszem harmadszorosan is díjazott
Day-Lewis...
  A legjobb film díját az Argo-akció kapta, s nem is tudok nagyon vélekedni, hisz nem láttam a filmet, úgy mint még sok mást sem, és nem csak azért mert még nem játsszák. A legjobb színésznő kategóriához szintén keveset tudok kommentálni. Ellenben a legjobb rendező kategóriájában, ahol a Pi életét rendező Ang Lee vehetett át egy aranyszobrot. Megérdemelte, neki is szurkoltam, ugyanis szerintem Spielberg (Lincoln) többet is tudott volna. A legjobb filmzenét és még valamilyen vizuális effektes díjat szintén megérdemelt az indiai fiú történetét felelevenítő történet. A legjobb dal Adele Skyfall-ja lett. Hát semmi kétség, hogy az a legjobb. Többségben azért kedvenceim nyertek, néhol csalódtam stb.

   Mielőtt azt hinné valaki, nem láttam, főleg hogy Magyarországon semmi nem közvetíti, csak egy német csatorna, ami nem mindenhol van, na meg nem is maradok fenn éjfélkor egy Oscar-ért... Másnap (ma) néztem bele, s nem mindig értettem a poénokat, de Seth Macfarlane jó műsorvezető. :-), mint ahogy ez hosszasan kiderül az elején. Továbbá jó produkciók is voltak, meg minden. Jó volt, kész passz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése