Oldalak

2013. február 2.

M.A.Z.-díjak 2013 (bevezető; jelöltek 1. rész)


Jij, juj, jaj, jej, hát ez meg mi??? - kérdezhetitek. És ha kérdés, akkor válasz is járul mellé. Február 24-én a hoolywood-i Dolby Theatre-ben átadják immár 85. alkalommal azokat a kis aranyszobrocskákat, amit mi úgy nevezünk (bár mindenki más is), hogy Oscar-díj. Így már azért gondolom ismerősebb, mintha azt mondanám.... pardon, írnám, hogy Academy Awards meg hasonlók (ugyanis ez az igazi neve). És hát mindig van olyan kategória (többségben csak olyan), amiben nem azok nyernek, akik szerintem megérdemlik. De hát ha mindig az lenne, akkor nem biztos, hogy annyian néznék. Mi, magyarok nem nézzük (általában a többség legalábbis), ugyanis amerikai idő szerint este van, azaz nálunk hajnal 3-6 óra között valamikor. Persze volt néhány nagyon jó nyertes, főleg a legjobb film kategóriában, mert valljuk be őszintén, ha megveszünk egy DVD-t és csak azt nézzük, hogy most Oscar-díjas vagy nem (bár aki így vesz filmet, akkor... nem szóltam...), akkor úgysem azt nézi meg, hogy: Úristen, ez a legjobb adaptált forgatókönyv díj nyertese!!! Ez tuti jó film... Nem? De!

És ennek örömére, mármint, hogy legyen egy ne ilyen háttérkategóriás átadó, 2013. február 22-én, a M.A.Z. egyéves születésnapján megrendezzük a M.A.Z.-díjátadó gálát, melyben kicsit eltérő kategóriák is megjelennek, ugyanis ez a díjátadó nem csak filmeknek ad elismerést, hanem sorozatoknak, tv-műsoroknak és másoknak is. A kategóriákat lentebb láthatjátok:



Azért felfedezhetünk némi hasonlóságot az Oscar és a M.A.Z. között. Minden kategóriában az újra törekszünk, csakis a születéstől az 1. szülinapig látott filmeket, sorozatokat, műsorokat díjazzuk, de minden kategóriánál feltüntetjük az általános kedvenceket is. Ezeket mind látni fogjátok.

FIGYELEM!
A kategóriák és jelöltek ismertetésénél nem írjuk ki a nyerteseket, azokat csak február 22-én közöljük. A jelöltek bemutatásánál továbbá megtaláljátok a résztvevő "versenyzők" adatait, valamint azt, hogy miért is őket választottam.  



És a bevezető végén most jöjjenek a legjobb filmelőzetes kategória jelöltjei!


A legjobb filmelőzetes kategóriájába olyan filmek előzeteseit válogattam be, amiket láttam (mármint a filmet), s már a trailer meggyőzött aól, hogy érdemes megnézni, s nagy valószínűséggel tetszettek is. Tetszettek! :-)

1. jelölt: A hobbit - Váratlan utazás. A hobbitot már nagyon vártam, s igazából már nagyon rég láttam először az előzetesét, amiből fény derült már akkor is, hogy a rendező, Peter Jackson bele fog rakni valami újat, valami extrát a könyvhöz képest. Titokzatos, dallamos, izgató a trailer. És a film is az lett. Már várom a hobbit következő két részének előzetesét... és magát a filmet is.


2. jelölt: 007 - Skyfall. A James Bond-filmek nagy színészeit nem annyira kedveltem, így nem is annyira néztem őket. Aztán jött Daniel Craig, s szerintem ő a legjobb, punktum. Egyiket se láttam moziba, de mikor először láttam ezt a bizonyos előzetest, felállt a szőr a karomon. Elképesztő, ezt látni kell - gondoltam, gondolom... Már vártam: nézzük, nézzük!, s meg is néztük. Fantasztikus, a filmmel együtt.


3. jelölt: A nyomorultakIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII - így állt fel a szőr a kezemen, mikor először megláttam. Másodszor, harmadszor és tovább ugyanennyire. Komolyan, ha nem lett volna a film, ezzel is megelégedtem volna. Nagyon sokszor néztem meg. Mindig elmondtam magamban, hogy milyen jó színészek és színésznők szerepelnek benne. Hát az előzetest csak a film szárnyalta túl :-)



4. jelölt: Jégkorszak 4. - Vándorló kontinens. Már réges-rég megjelent ez a trailer, melyben Motkány alatt széttörik a hegy, s a Föld középpontjában ráesik a Föld magjára, ahol kergeti a makkot, s kialakulnak a földrészek és minden más. Ugyanilyen jó mese is társul hozzá... Tudom, hogy aztán jött az a trailer is, amiben benne vannak a főszereplők is, de ez volt az első, és a jobb!




Következő kategóriák:
LEGJOBB SZÍNÉSZ
LEGJOBB SZÍNÉSZNŐ

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése