Oldalak

2013. február 11.

Orvosnál.

O r v o s n á l .
avagy az unalom ötven árnyalata

Hát ebből lehet következtetni, hogy orvosnál voltam. Másra is lehet, ha valaki a kép szerint nagyon vizuális, esetlen piszkos gondolatai vannak, stb. - de ezt ne velem osszátok meg, köszönöm szépen.

Általában nem járok orvoshoz, csak háziorvoshoz, esetleg nagyon-nagyon-de tényleg nagyon ritkán igazi kórházba, s csak egyszeresen ritkán rendelőintézetekbe.

A háziorvostól félek. És nem értem, mit is mond. Ennyi elég is, ugyanis nem erről fogok beszélni, hanem a rendelőintézetekről. Kiskorom óta félek tőlük, gyáva vagyok előttük, és gonoszak (50-50%). Nincs is orvos ismerősöm, de a jövőben levő ilyen embereket sem hagyom ott, ahol vannak... :-) az más tészta. De hogy valaki azért legyen a barátom, mert orvos, neeem... max, ha állatorvos. Az általában az embereket nem zaklatja...

Általában a bőrgyógyászatra járok (ha nem a sebészetre - ritka), nem hobbiból, de mindig van valami bajom, amiket a gusztus miatt nem akarok felsorolni. Mindig órákat várok, de van sorszámom, így mindig, valamikor de soron leszek...

A mai napon már másképp történt. Sorszámért vagy miért mentem erre: "Fáradjon az előjegyzéshez; folyosó vége. Viszlát" [vendégszeretet, mondhatom...] Ekkor már éreztem, hogy valami nincs rendjén. Előjegyzés: következő időpont: március 11. [:O], micsoda? Hát addig eltűnik a lábam, vérezni fog a hónom alja (mert ez volt a bajom). "Jó, akkor menjen fel a főorvosnőhöz." Biztos ő itt a gonosz. Aztán kiderült, hogy ismerem őt, és ő kedves. Erre már végzett. Másik van, ismeretlen. Na, most hogyan tovább? Doktornéni sose jön ki - Zalán tanácstalan. Ha odamegyek, hogy "bemehetek?", leharapja a fejem, vagy leküld, hogy: majd március 11.!!!! Ott ültem jó ideig, majd jött segítség meg minden, s 5 óra 15 perc után - szokás szerint - megtettem az 5 perces látogatást. Nyolcra értem haza... hát jó.

De mit lehet csinálni ezen idő alatt, előjegyzés nélkül, hogy ne haljunk meg Boringus Hospitaliusban, azaz Kórházi Unalomban:
1. olvassunk
2-6. játsszunk a telefonon (legyen minimum 5 féle játék)
7. nézzük az embereket
8. nézzük csak az előttünk lévőket
9. ...akik utánunk vannak
10. ...akik veszekednek
11. ...akik most jöttek ki
12. ...akik most mennek be
13. ... akik másodszorra jönnek vissza
14. ...orvosok, akik vécére mennek
15. ...férfi betegek, akik vécére mennek
16. ...és nők
17. ...a mászkáló orvosokat
18. ...mindkét nemben
19. figyeljük a sorszámtáblát
20. névsor: kik dolgoznak itt
21. milyen a budi
22. nézzünk körül az adott emeleten
23. ha van, akkor a többin is
24. nézzük, hogy megvan-e még a cuccunk
25. nézzük a kihelyezett tévén: a betegtájékoztatót
26. ...betegségeket
27. ...az ember kívül-belülről
28. üzengessünk
29. hívjuk fel régi barátainkat
30. panaszoljuk el a nagyinak, mi van itt
31. és a másik nagyinak
32. aztán egy barátnak
33. beszélgessünk ismeretlenekkel, akik hasonló cipőben járnak
34. és akik márka szerint is hasonló cipőben járnak
35. nézzük meg a kabátokat (én szeretem a kabátokat, szóval én nagyon megnéztem)
36. keresgéljük a sorszámot
37. aludjunk
38. pihenjünk
39. tanuljunk
40. igazgassuk a hajunkat
41. ...a nadrágot
42. ... az alsógatyát
43. hallgatózzunk, miről beszél a mögöttünk
44. és a mellettünk ülő
45. nézzük meg, nyikorog-e a szék
46. járkáljunk, ha már elzsibbadt kezünk-lábunk
47. menjünk el a vécére úgy, hogy igénybe is vesszük
48. idegeskedjünk (fontos!)
49. olvasgassunk szórólapokat
50. koncentráljunk, hogy megfelelő idő alatt, 12 másodperc alatt odaérjünk a doktor ajtajához, máskülönben új sorszámot hívnak, és akkor lásd 1. pont...

Köszönjük Magyarországnak, az egészségügy és az oktatás hazájának.
Puszcsi...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése