Oldalak

2013. február 23.

Egyévesek lettünk


EGYÉVESEK LETTÜNK!!!



   2012. február 22-én alkottam meg a honlapot, s az első két, valamint július kivételével (amikor külföldön voltam) töretlen sikerrel hálózza be a világot, még ha sokan nem is értik, hogy miről is van szó. Így egy év után már tényleg megfogadom, hogy kevesebb filmajánló lesz és több másfajta bejegyzés, amik már készülgetnek, de sajnos elfoglalt lettem a mostani időszakban. Ezek miatt kellett most elhalasztani a M.A.Z. díjátadót március végére, körülbelül a névnapomra (március 30.). Ezt sajnálom, de inkább, mint hogy össze legyen csapva. 

  De most örvendjünk, videókkal meg stb.

  Először, amit mostanság nagyon kedvelek, az egy reklám a tévében. Toyota reklám, melyben egy önkényuralkodó (diktátor) saját háziállatot, zenét, autót vezet be, sőt az eredetibe még telefont is stb., egyszerűen fantasztikus ez a reklám, és jó mindig újranézni. A videó sajnos, nem sajnos angolul van, de felirat van hozzá. Arról szól, hogy "mostantól" miket használhatnak. Senki se jönne rá, hogy ez a Toyota Auris Hybrid autót reklámozza. Max a címből, meg a videó végéből...


  És megtaláltam a magyart is, de az eredeti jobb:


   A másik videó a Mónika Show-hoz és a Balázs Show-hoz kapcsolódik, amin sokan nevettünk, stb. Csúnyán beszélnek az egyikben, ezért annak csak a linkjét írom be.


   És a másik: http://www.youtube.com/watch?v=Fk_nsYN7oHY.

   A végére meg egy szülinapi dal:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése