Oldalak

2013. szeptember 21.

Nem, de igen, de nem igen, de nem, igen, de nem, mert...

   Gondolom a zavaró szó nem kifejezés erre a csodálatos címre, melynek teljes joga nem engem illet, ugyanis onnan "loptam", amiről most hosszasan írni fogok. Ez egy brit sorozat, amit 2003-ban készített két angol humorista, David Walliams és Matt Lucas. Nem írtam el az első úriember nevét, tényleg ez a neve, nem pedig holmi Williams, és csak egyszerűen nem tudok írni. Szóval a kopasz és a magas, ahogy röviden jellemezhetni lehetne őket külső megjelenésük alapján, egy olyan húszrészes (22 igazából) komédiát teremtettek meg, melyben bemutatják milyenek is a britek, ez a Little Britain - Angolkák. A cím elég jól bemutatja, miről, pontosabban kikről is szól a sorozat...

   Hogy fedeztem fel? merülhet fel a kérdés, bár hogy kiben pontosan, azt nem tudom. Hát van a T-Home, van a tévé, van a BBC Entertainment (BBC Szórakozás) csatorna, ahol sitcom-okat, komédiákat, stand-up előadásokat, krimi- és orvossorozatokat, Ki vagy, doki?-t, Leggyengébb láncszemet sugároznak, természetesen angolul, de magyar felirattal... Sokszor idekapcsolok, s ha valami vicces megy, akkor rákattanok, megszerzem és nézem magyarul akár tévében, akár más úton. Itt találkoztam egyik kedvenc régi sorozatommal Az én kis családommal, amit azóta megakarok nézni, sikertelenül, de nagyon is ajánlom, eszméletlenül vicces :-) Továbbá a Leggyengébb láncszem és a Ki vagy, doki? is ennek a csatornának köszönhetően került repertoáromba.

"Nem, de igen, de nem igen, de nem,
igen, de nem, mert..."
(Vicky Pollard, Angolkák)
   Na, itt láttam meg, s végig is akartam nézni a sorozat egyik epizódját (2. évad, 4. rész), de tudtam, hogy 22:50-kor kezdődik egy másik csatornán az a sorozat, amit korábban szintén itt fedeztem fel, a Ki vagy, doki? És akkor megszereztem, s eddig egy rész kivételével megnéztem mind a húsz részt, ami három évadba van besorolva. Nincs nagy különbség az évadok között, ugyanis mindig állandó szereplők vannak, mindig más jelenetben. Minden évadban megjelenik néhány új, de el is tűnik néhány régi, de van ami örök, és maradandó.

   Az én kedvenceim a miniszterelnök és meleg titkára, Duffy, a falu egyetlen meleg fiújának problémái, Andy és barátja, de a legjobb még akkor is Vicky Pollard, akinem egyik szólása lett ennek a posztnak a címe. Ő a helyi menő csajszi, sok gyerekkel, sok problémával. De van még itt kövér asszony, Mr. Határozatlan, aki mindig egy konkrét dolgot akar venni, és a másik legjobb a Fogyózók Klubja, és Rita, az indiai meg Margerie, a tréner.

   A szinkron is tökéletes az 1-14. részekben, utána váltás jön, de a 16-17. résznél már kezdjük megszokni.

   Még van két bónuszrész, a karácsonyi kiadás részei, ahol mindenki nyaral, de itt is megtalálhatók a szokásos szereplők...

   Fenn van a legnagyobb videómegosztó portálon is - ahogy a tévében szokták mondani. A youtube-on :-)

1. évad 1. rész :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése