Oldalak

2013. október 12.

Bizarr észrevételek

   A következő poszt egyik része (1.) esetlegesen undort idézhet elő azokból az emberekből, akik undorodnak attól az undort előidéző dologtól, ami miatt elundorodik az elundorodó személy.

   A következő poszt egyik része (1.) igazából nem biztos, hogy mindenkinek undorító, lehetséges, hogy csak egyszerűen fura, s röhög rajta, vagy esetleg csak meglepődik ezen a megtörtént eseményen.

   A következő poszt egyik része (1.) lehet, hogy semmit nem idéz elő egyesekből, s teljesen normálisnak, természetesnek tekinti a nagyra méltó olvasó. Itt meg épp, hogy ez a fura (!?)

   A következő poszt egyik része (2.) á, nem érdekel, olvassátok el...

A M.A.Z. bemutatja:
Bizarr észrevételek

   Figyelem! A következő történetek, mind a kettő igaz történet alapján terjedt számról számra, nem hazugság, ennyire azért nem jó a fantáziám. Na jó, de, sőt sokkal jobb a fantáziám, simán kitalálhattam volna. De nem! Ez tényleg megtörtént. Aki nem hiszi, járjon utána :-) De akkor is így volt...

1. A rózsaszín hajszál?

A 4-es és 6-os villamosok Budapest leghasználtabb tömegközlekedési eszközei, s sokféle emberrel találkozhatunk. Mondhatnánk, hogy ez a két villamos Budapest Európája, ahol sokféle külföldi, fura, vicces és más jellemmel rendelkező emberrel találkozhatunk. A külföldiek igazából nem is olyan viccesek, főleg ha pont nem beszélünk azon a nyelven. De most nem róluk lesz szó. Hanem a különcökről, akik egy bizonyos furcsa szokásukat megosztják a Combino villamosokon. Képzeljük el: feketés-vöröses tincsek, raszta haj, és egy hölgyemény. De mégis látható egy furcsa, nem odaillő rózsaszín hajszál. Ami nem is hajszál, s teste is van és szürke. Na, és ezek után képzeljük el a háziállatok csoportját: cica, kutya stb. És ha valakinek van egy patkánya? Mint házikedvenc, melyet a villamoson is magával hord? Na, ugye hogy meglepő, fura, érdekes meg bla-bla. Nem én vettem észre, s csak a legvégén láttam meg a kis rágcsálót, szürke testét, a farkát nem. De mivel rendes vagyok, gondolom a farka is ott volt, csak pont nem láttam, hisz tudjuk, mekkora tömeg van ezen a két villamoson. Tanulság: ha patkányt látunk a villamoson, lepődjünk meg nagyon. De ha a 4-es vagy 6-os villamoson, akkor rá se hederítsünk! :-)

2. Kés a lábtörlő alatt

Ez egy elég beszédes cím, szóval le sem írom, pá!
Mivel előfordulhat, hogy kicsik
is nézik ezt a blogot (amit nagyon
is jól tesznek), nem teszek közzé
képet olyan dologról, ami gyerek
kezébe nem való.
- bár előbb írtam le, mindegy...
Na, jó. Mégis. Épp megyek fel a lépcsőn 19 óra tájban, mikor már egy csendes ötemeletes házban már nem nagy a mászkálás, mikor az ajtónk előtti lábtörlő alatt egy késre bukkanok. A nyele látszott csak ki, az éles fém-rész nem. Még gyanúsabb volt. Mivel a mi lakásunk előtt találtam, s felismertem, hogy ez a mi késünk, felvettem. Azért reméltem, hogy nem jön senki, mert elég bizarr lett volna, még ennél is bizarrabb. Most képzeljük csak el: 1. megtalálod a kést, mit csinálsz? ha eldugod a zsebedbe, akkor mindenki tudja, hogy te valami rosszat tettél, miközben semmiről nem tehetsz. 2. megtalálod és alaposan megnézed. Szemléled, mielőtt kinyitod az ajtót. Arra jön a szomszéd, s ezt végignézi. Megijed. S ha ezek után gyanúsan ránézel, elfut kb., így vagy a leggyanúsabb. 3. Ha csak tartod a kezedben, s akkor jön a szomszéd, s hirtelen ránézel, akkor is rémületet keltesz. 4. fogd a kést és fuss! - nem szerencsés 5. fogd a kést, és menj be a lakásba. De ha ezt gyorsan teszed, s hátul tartod a kést, s a szomszéd végignéz, akkor csak gyanús vagy.

Az a jó, ha ismer a szomszéd, ha pl. meglát, s akkor megtudod magyarázni azt, ami ténylegesen történt: éppen anyukám levágta egy virág beteg részeit, s véletlen kint hagyta a kést. És milyen bizarr is lehetett volna. És most azt képzeljétek el, nekem milyen bizarr volt ez is, meg az első eset.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése