Oldalak

2013. augusztus 14.

Rövid Ice Tea-reklám

Inni. Ige. És fontos, de nem mindegy, hogy mit, mikor, hogy, hol, mennyiért, minek? Fontos bonyodalmak forrása lehet az az egyszerű tény, hogy iszunk. S ezzel foglalkozni kell, forrásokat kell elemezni, meg minden, ami soká tartana, és dögunalmas lenne.

Épp ezért nem erről szól most ez a poszt.
Saját készítésű kép az új ízről,
ami gondolom limitáltsága miatt
nem tart oly soká. Nem is lehet
mindenhol kapni.

Hanem a jegesteákról, főként arról az újdonságtól (legalábbis csak most lett felfedezve általam...), amit ma szemrevételeztem valakivel (szmájli). Az Rauch típusú Ice Tea "teacsaládnak" új, bárcsak limitált kiadása került kezembe, majd ki is lett fizetve. Ezt a Duna Plaza-ban, a CBA-ban vettem meg. Igazából citromosat akartam, mert tudtam, hogy olcsó, 169 Ft. De ehhez ki volt írva (bár szerintem még most is ki van írva...), hogy MAGYAR TERMÉK, s alatta az ára is fel valá tüntetve:
99 Ft
Még az árából is látszik, hogy magyar termék, bár akkor is Rauch! Milyen ízű volt? Kérdi aki még nem unta el az agyát.
Mandarinos.
Hát nem szuper, hisz mindig csak citromos és barackos volt, de ez most más! A fele társaság - gondolom én - azt mondja: Pfúj! Biztos nagyon rossz, a többieknek pedig gondolom tetszetősnek tűnik ez az íz. Limitált kiadású, és az egész neve Winter Mandarin, azaz téli mandarin, és tényleg kicsit télies íze van, mint a Nestea Havas Szilvának, amelyet annyian utálnak amúgy. Én szeretem azt is. Kevesebb cukor, több érdekes íz, Ice Tea...

Amúgy reklámozom, de nem kapok jutalékot : - (

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése