Oldalak

2012. október 2.

HÉV Mászóház


HÉV Mászóház
(korlátozott, egyszeri nyitva tartás)


Mostanság, és korábban is, s azelőtt is, de a közel- és távoli jövőben is (bocs, a sok is-ért) elromlik a HÉV, ami Helyi Érdekű Vasutat jelent. Egyfolytában lopják a kábelt, H6-ról, 7-ről, 8-ról vagy 9-ről, s ez komoly pénzveszteség a BKK-nak vagy BKV-nak. A H5-ös Szentendrei HÉV ennél sokkal jobb. Annál nem a kábelt lopják, az csak leáll, vagy ilyesféle.

A mai nap mentem a Margit hídhoz, s látom lent áll a HÉV, gondoltam, akkor sietek, hisz ha a Margit hídnál pont akkor jön a zöld villamos, futni kell, egyszeri alkalom. Eddig egyszer se jött össze, de most se azért, mert ügyes voltam (amúgy az vagyok :-D). Leállt, ekkor még  nem lepődtem meg, mentem az elejére. Állt. Állt. Ekkor már sokan eltávoztak a megállóból, ki a szakadó esőbe. Én maradtam, mint: megszokott dolog. Elindult, s hallom, mert mondják be: "Baleset miatt nem menetrend szerint közlekedik." Oké. Megy tovább, sihuhu, mikor egyszer csak bemondják, hogy baloldalt van leszállás. Miért, átmentünk a másik oldalra? Igen, biz. Oké, a Szépvölgyisek rohantak előre. Mert ők csak akkor látták, te hát nem ide kéne gyünnie? Tímár utca. Megáll, még jóval a megálló előtt (még mindig az ellentétes oldalon), s mondja, hogy kinyitja az ajtót a jobboldalon, de hisz a leszállási lehetőség a balon volt, !!! de ott meg, nincs peron. Jobboldalt állt a másik HÉV, aminek baja volt, hisz baleset (semmi súlyos, nyugalom!!!), s a másik HÉV-ből szólt a sofőr, vagy vezető, hogy akkor szálljanak át. A két HÉV között a fenti képen látható korláton kellett átügyeskedni a már harminc perce raboskodó HÉV utasainak. Ez most komoly? hangzott el. AZ. Átszálltak. Én nem lettem volna olyan biztos, hogy a szakadó esőben ilyet tegyek. És elindultunk, majd kb. 20 mp múlva megálltunk. Tímár utca. ... Árpád híd, ugyanolyan meglepett fejek, basszus, én tudom rosszul, melyik oldalon van, majd utána normálisan ment minden, de így sokkal később értem haza. De jó! :-( Leálltam a WestEnd-ben valamivel ügyködni előtte. Ha nem ügyködöm, nekem is át kellett volna élni azt a 30 percet, az átmászást, s hogy ezt az ő szemszögükből meséljem el. HASZNOS A HÉV, DE NÉ....fukfjg ut ERROR.dswiohERRORerror.dwpoekdedj















....ha elromlik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése