Oldalak

2012. április 22.

Könyvfesztivál a Millenárison

A legtöbb könyvkedvelő embernek, aki már járt itt, annak ez már nem újdonság, hisz idén 19. alkalommal rendezték meg a Budapesti Könyvvásárt a Millenárison.

De nekem igen...

A tábla, amire hallgattam volna,
ha ki lett volna téve. De nem.
Akik szintén nem voltak még, ilyen... (számomra legalábbis ilyen volt)

1. az első, ámbár illegális bemenet
Ez nem valami gyakori eset, annál is inkább ritka, sőt az olyanoknál fordul elő, mint jómagam. Két alkalommal voltam a helyszínen a mai napon (ápr. 22.), ugyanis három emberrel akartam dedikáltatni, s ebből kettő volt egy időpontban, a harmadik meg sokkal korábban. Galla Miklóssal dedikáltattam a Könnyű műhaj c. könyvet, 11.30-kor, csak éppenséggel a biztonsági bejáraton meneteltem be, ahol a biztonsági őrök és a szervezők járnak be, olyan volt: LIKE A BOSS. De sikerült. Ekkor lepődtem meg, hogy jaj, mégis ingyenes a belépés!

2. a már jóval legálisabb bemenet
Ekkor már a tényleges bejáraton mentem be - persze előtte próbálkoztam a biztonságin is, de onnan elzavartak, hogy: "Ez nem bejárat." S itt akkor 500 Ft. Veszem elő - Diák vagyok? - Igen. Másodszor is ingyen kapom.

3. A könyvvásár színtere
Szép, nagy, terjedelmes, könyvekkel teli épület, ahol sok ismert, kevésbé ismert, egyáltalán nem  ismert kiadók voltak, sőt még külföldről is. Köztük a bunkerban levő Szaúd-Arábia, ami egy kisebb épületben volt a nagy épületben. Ablakokkal fedve - biztos golyóálló... Ott nem sok szót értettem.

4. Dedikálások
Végül négy emberrel dedikáltattam könyveimet, s nevemet sokszor kellett taglalni, miszerint Z A L Á N. Magyarnak is csak visszakérdezés után megy, nem hogy Dmitry Glukhovsky-nak, a Metró 2033 szerzőjének.

5. Végeredmény
Jó volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése